مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری : اشتباهات زیادی داشتیم

الگری : اشتباهات زیادی داشتیم

شروع آن طوری نبود که یوونتوس و یوونتوسی ها انتظارش را داشتند. یک تساوی نه چندان خوب برای بانوی پیری که فصل سختی را پیش رو دارد و در روز نخست رقابت ها نیز امادگی و نتایج خوب رقبا را می دید.

 

مکس الگری که در کنفرانس پیش از بازی تاکید به اهمیت بازی نخست کرده بود بعد از از دست رفتن دو امتیاز نخست فصل در اظهارات بعد از تساوی دو بر دو مقابل اودینزه تاکید کرد که یووه به پختگی و بالغ شدن نیاز دارد.

 

خوب بازی کردیم اما متاسفانه فوتبال این است، در طول یک بازی هر از گاهی اتفاقاتی غیر منتظره ای می افتد. در نیمه دوم می بایست کنترل بهتری بر بازی می داشتیم. و باید یاد بگیریم که زمانی که با اتفاقات غیر منتظره روبرو میشویم سریع خود را مدیریت کنیم و به بازی برگردیم، خب خوشبختانه این مسئله در روز نخست روی داد و برای ما درسی شد تا به این مسئله بیشتر توجه کنیم و بر هفته های بعد کار کنیم تا مشکل نداشته باشیم.

 

لوکاتلی

 

هم می تواند در نقش هافبک و هم بازیسازی به ویژه زمانی که دو هافبک در کناره ها بازی می کنند حضور بیشتر و مدیریت بیشتری داشته باشد. اما او در شرایط ایده ال نیست. رمزی خوب بازی کرد. در مجموع بازیکنان خوب بازی کردند اما تنها چیزی که در فوتبال مهم است نتیجه است و رسیدن به برتری ما باید مدیریت خود را تقویت کنیم و بالغ تر شویم و در عملکرد مان دقت بیشتری داشته باشیم.

 

توپ های ازدست رفته

 

خیلی زیاد، خیلی اشتباه کردیم. در زمان مهم باید از خود دفاع کنیم و اگر خیلی خسته هستیم نباید ریسک کنیم. اشتباهات زیادی در این بخش وجود داشت.

 

بارتزالی

 

او در کنارم و در کادر فنی می خواستم اما او تمایل زیادی نداشت (می خندد) و حالا پادوین را داریم که بسیار خوب کار می کند.

 

رونالدو

 

با دیدن و سنجیدن شرایط همه بازیکنان و همه مسائل به او گفتم که به نیمکت برود و همانند سایرین در دسترس باشد. او همچنان در موقعی که به زمین رفت گل زد اما کمی در سانتی متر حضورش خوب نبود و گل پذیرفته نشد. مطمئنا این مسئال فنی نبود ما باید بازی و لحظات را مدیریت کنیم. رونالدو نیز باید درک کند که همه گزینه ها باید بررسی کنم. و البته نحوه تعویض پنج بازیکن چیزی ست که برای من جدید است و برای اولین بار خودم را در این شرایط دیدم.

 

بازی

 

ما در ضد حملات خوب وبودیم و کنترل بازی را نیز در اختیار داشتیم. در شروع مجدد ها نیز همین طور.

 

شزنی

 

او سنگربان بزرگی ست و باید بداند که ضربه زدن به توپ گاهی اوقات خجالت اور نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: